varför inte leva sitt liv när man har något

sheeeena
Im feeeling good, fine, wonderful!
Vaknat upp vid Birkas sida haha vi gjorde massa grimaser mot varandra helt naturligt. yes, d är så d ska va!
Sen låg vi och lä'ste varsin bok, drog ner och stekte kycklingpytt och drömde om när vi ska flytta ihop tillsammans<3
klart d kommer att gå. så länge man vill det och kämpar för det går allt!<3
Jaao, nu är Birka i duschen och jag mår riktigt riktigt bra raakt igenom :)
Om jag har några problem får de vänta, nu ska jag leva mitt liv och do what I'm want to do.
Igår va d riktigt nice. träffa en heel del folk och spec några jag inte sett sen valborg!! shieet ,men d va nice!
Idag kanske jag träffar Daniel, sen flash mob grejj på järn sen en fest ikväll. sköönt att man har saker o göra.
tänkte ju gymma men typ ingen kan och jag venneh om jag pallar sj'lv. ska ju ändå gymma imorgon :)
jag är pojken i glasögon hon var kär i en gång

Aaja, nu ska jag fixa mej litet, sen får vi se vad som händer.
sees lovelings<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0