citat

Kom precis hem
Guess what I'm doing,? Precis mixat en bunke med smoothie hahah är helt besatt fan?
Men Det är så enkelt, gott och actually mättande. Fett med nice förutom att min mun är helt uppfukkad BLÅ :')
 
Sitter och lyssnar på lite go oldschool musik, ska snart sätta på någon go film eller serie, hm.
 
from nowhere, vad jag behöver till hösten:
  • Almenacka(vi säger att jag vet hur det stavas), har absolut ingen koll på dagar eller planer
  • Bok att anteckna citat, korta meningar, ord, tankar när man sitter på lektionen/resväg/hemmaisängen
  • Graffiticans, precis sprayat ena skon svart, fucka ur
  • Hörlurar, tror jag har 7 par hemma som är trasiga, sämst ljud, laggar. SHIT ge mig ett felfritt par
  • töjning, Börjat med en mini töjning i ena örat, men vill ha tjockare, så fett
  • Nike Air Max, mhh Orgasmskor som ligger på 1300.. damn men en vacker dag har jag er på fötterna

  • Atelje, okej det är på drömlistan men shit! Tänk att ha en luftig, ljus Ateljé där man kan måla och skulpturera, bjuda dit vänner eller bara vara där för sig själv. Har så mycket inspiration som jag skulle vilja få ut på tavlor nu, åh.
hatar camPics egentligen men what to do. Verkligen nolifer men haha whatever. Gjorde naglarna uppe i stressen, men who cares right?;)
puss på er
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0