så vad är på gång

TJääääääääääna
Halvtrött tjej här på syrrans födelsedag. Kom hem för någon timma sedan. Jag har varit i Haverdal med goaste gänget och goaste maten. DIRR efter tåganländningen (?) drog jag med kim till IN-EX snabbis bara. 
 
Iallafall kom jag hem, in på rummet, fick ett ryck och började rensa och byta och bädda och vattna och dammsuga.
så nu har jag nästan finaste rummet. bara lite kläder kvar... kläderkläderkläder.
Men jag mår fint iallafall, trött och lite seg men det är skönt att vara hemma.
 
Här kommer ett par bilder, den första är från våran lilla incident med brandkår och polisbil hahahahha helt sjukt, kanske berättar mer i något annat inlägg.
chingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0