ASDFGHJK

OKEJ HEJ
Godmorgon... är medveten om att klockan är fem men jag har varierande sovvanor så det blir lite så här då vaa.
Är inte på mitt bästa humör precis, det är så fittigt jävla (ursäkta uttrycket jaa) kallt så jag vill bara gräva ner mig i någons famn och aldrig behöva gå därifråån </3
Igår skulle jag hämta miin syrra från nåt jävla utby och a gissa om jag kom hem med blåa fingrar eller :oooo så sjuukt olycklig hahahah
Och nu, precis vaknat, om typ 10 min ska jag springa iväg och hämta min lillebror från nåt jevla andra ställe AAAH haha jag oookrar inte :oo
snälla ett tiips till alla läsare, skaffa a l d r i g 5 barn, den blir inte kul för någon av er inklusive barnen..
Okej puss anske uppdaterar senare
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0