b u r n e d

Go' afton, jo man tackar man!
kom preecis hem och ja du, jag tror snart jag dör av den här kylan. jag vill ha en riktig hederlig overall!
Hade vart så siick skönt!
Idag har jag vaart i skolan och tror jag varit på vippen att somna hela dagen typ! seriöst vet inte riktigt varför jag är så trött.. nä du!
nu ska jag ner till Kim och typ baka pizza haahah och sen blir det daans, haha och jag som är så trött ..
Och sen åker jag iväg till paappa. sen MÅSTE jag plugga till bl.a glosor imorn... kommer antagligen glömma bort det </3
OCH SEN ÄR DET FREDAG ååh är så lycklig hahaha, men måste dock erkänna att veckan har gått fort!
ååh och inte långt kvar till sportlov heller! fyfaaaeen vad gött!
nä nu ska jag packa ite och sen joina Kim. puuuss
prettyoldpic... hhmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0