baby, I love your way

CUPID
SHEENARÉ
D är vår fan! denna helgen har inte varit överdrivet händelserik men änna jävligt underbar!
har vart med Amanda 24/7 men hon drog ju runt sju idaag så då ki c k a jag hem, drack lite smoothie på mitt säätt och kolla på lite serier, måste ta igeen fan ;)
shiet minns inte vad jag skrivit och inte skrivit, men aa sov hos ejje inaatt och sen tog vi en runda på kommersen, köpte ett par jeans som blir snygga som shorts 20spänn och en redigt nice mörkblå vårjacka, typ lite halvt militär stuk, rätt tight, nä men det blir fint, 20spänn för den meed, och några coola brillor nu när solen börjar kolla fram.
så jevla väärt, dock så tycker jag det är lite kallt fortfarande men jag verkar vara den ända som tycker det om den saken haahh, fast åt glass idag och det var fan riktigt stiligt!
NÄVETNIVAD nu måste jag kissa, for real asså.
Imorgon blir det skola, och sen fik med Daniel, surprise huuuh, whoa blir sugen på en espresso already
okkeej ha det <3
såjevlarandomgubbedåva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0