ber om ursäkt då vaa

okej sheena, sryy för riktigt dålig uppdatering. Har flera gånger tänkt att skriva ett inlägg så har jag glömt bort det.
just nu är jag hos Amanda, funderade på att dra till jönköping och så va men så kom hon till Göteborg iställeeet élskling<3
vad har jag gjort senaste veckan? skoolan, dans- shit asså jag är så inte i form för har skeetaont i armarna från dansen, vet inte riktigt vad jag gör men kan typ inte lyfta mina armer lr göra ett skiieet, måste komma i foorm hahah.
Köpte frääna jeans från weekday idag daao, a bit tight men ska ju köra hårt på gymmet så fort den här jevla hostan bättrat sig.
ajaa, sov hos Sonja med Birka inaatt. vet inte vad som händer ikväll men sover här hos Amandaa, eller ejjee rättare sagt cuz it's götet. antingen drar vi ut och möter upp Daniel, Benjamin o Co. eller så möter vi typ Birka, EbbA och sååååå vaa, puusss ha en fin lördagskväll <3

senaaste jönkööping

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0