början på något?

Okej hej,
lägeeet idag då? Jo jag lever, tack själv? Mmh lever, men vi får se hur länge det håller i sig.
Nä men tjeena, sry att uppdateringen segar men soov hos my dear grandma denna natten osv osv. Bakade pallt med henne, haha underbart.
Jag mår lite si sådär tror jag men, det är ju så det är. ingen kan väl må topp hela tiden? Nej d skulle jag inte påstå.
Jag har så mycket plugg så jag drunknar i papper och bläck :(
nånting är väl iallafall att det är typ strax under noll istället för 20 minus, nääää ingen höjdare.
Och imorgon drar pappa från the apartment så får lägenheten för mig själv til söndag whoooh vad skönt <3 dock så kmr jag typ va för lat för att köpa mat osv så hahha kommer svälta :oo och leva på popcorn hahaha.
Nä vet ni vad, oj just det hihi igår hade jag nationella i svenska och fick mvg så a, d va ju nice (: Och imorgon har vi också nationella då vi ska skriva typ en uppsats på tre sidor, men uppsatser brukar flyta på rätt bra för min del så är faktiskt lite taggad!
Men nu sätter jag mig och tar tag i en läxa, eller 2 kanske t.o.m ;)...
puuss
knas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0