DRA K E

EY TJEEINA.
Sa jag attjag har blivit sjuk? mh bara för att man vistas utomhus i Sverige så typ dör man </3 så jevla soft land,right?
så igår mådde jag rätt kasst och d gick neråt under kvällen. Daniel va ju här så d va änna skönt men seen så la jag mig klockan typ 20.00 någonting och så vaknade jag och trodde det var morgon så var klockan 01.00 hahha så jevla surt, och jag typ låg och kravlade tills 6 på morgonen, snacka i telefon typ kl 5 lr nåt hahha så jag har inte fått en riktig blund påhela natten, har inte haft nåt tidsbegrepp eller vad d heter? hahah är verkligen helt borta. ser typ dubbelt och har suttit i en fåtölj och lyssnat på Drake i säkert någon timma utan att göra något annat.
Men känns ändå som jag kommer blir frisk, kämpa kämpaa!
dock så är jag hos farsaan nu och måste dra t mamma snart men jag är så sjuukt seg, är lite sugen på kakor.. hmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0