heart on the line

nämen hejsan!
Är rätt slut hela jag, vet inte om jag börjar bli sjuk eller vad som händer.
I dag börjar vecka med syskonen så fullt hus... tagga :/
Jag är rätt frustrerad eller trött på familjen och hemma osv osv så vet inte riktigt var jag ska ta vägen i natt?
vad som ligger först på göra-listan är ju dåå att duscha, å fixa mig typ fullt ut. whooaa är så trött och seg och blaa typ magont, HAHA orkar inte känner mig typ 60 år äldre WOOHO.
Idaaag har det varit en rätt vanlig och likgiltig dag. sluta dock en timme tidigare men kände ingen skillnad direkt haha.
Jag har uppnått en av mina mål och fixat naglarna så de håller en vecka framåt, haha KBRY men a de fint jo a hej.död.
hahahhaa shiiet vad oppepppat och omotiverat inlägg, på en fredag till och med ?!?! Aja jag lever:D
FÖRUTOM ATT DET ÄR SÅ SIICK KALLT SÅ WHOA FATTAR INTE HUR NÅGON ENS PALLAR N Å G O N T I N G
Nu ska jaag.. typ hoppa in i duschen och allt sånt och sen får vi se vad som händer, greaat.
Imoorn blir det Birka oh kanske gym, Söndag: alternativt Daniel. Asså.. vi har inte setts på över en vecka, KNAS KNAS KNAS?
oki puuusss ha en ljuvlig fredagskväll :*
HA HA fett lakkkk
FÖRRESTEN så skule Amanda koomma hit till Göötet och vara min räddare i nöden (eller nåt) men givetvis så blir det inte så NOOBBAD... :'(
hahahhahah fan va jag klagar, nä men... (shit försöker komma på nå positivt ... hard) det är ju lov snart så jag överlever :D
HA D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0