hej älskling

godmorgon! Okej jag vakna för ett par timmar sen men känner mig lika nyvaken som då.
Woke up this morning och var sjuk... sooft! Vafan jag är ju aldrig sjuk!
Misstänker starkt Aatt det var för att jagoch Sonja var typ ute igår natt i 2 timmar och bara fumla runt hahhaha.
var fett kul men shit vi gicxk fett långgt! orkar inte sammanfatta gårkvällen / natten men d va fett nice !
Daniel kopmmer snart förbi och gör mig lite sällskap, fy är helt febrig och skiitont i halsen och känner mig väldigt vacker.. heh.
Men vad är ett förhållande om man inte vågar visa typ alla sidor, man ska ju kunna vara naturliga och osminkade för varandra, aight? Jo d skönt.
Åh men som vanligt när jag sätter på bra musik så mår jaggenast bättre, seriöst! oavsett hur segt jag mår så känner jagatt hela världen blir positiv (typ) och whoa, rätt praktiskt <3
så jävla go låt ((:
chase & Status- End credits
oki nu ska jag sova i 5 minuter innan Daniel kommer haha puuss hoppas ni fått en värd helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0