jag bara orkar ingenting längre

Goddag
Orkar inte berätta om dagens händelser, nu är jag med Kim och Viktor men tror jag drar hem snart och bara fumlar in mig i mina egna tankar. Mår inte så bra, du vet lite tonårsdepression och sån äcklig skit som bara samlas som en stor mörk gäggig klump i magen  och bildar ni vet sånna där salta små vattenstrålar som rinner ner för kinderna och gör så att sminket börjar kleta och kudden blir alldeles blöt och allt bara känns som ett litet helvete.  funderar på om jag ska stanna hemma från skolan imorgon också och bara lägga ännu mer tid åt min mörka problemklump, mysigt va? låter som en drömdag i mina öron.
näfyfan... bon iver passar till ett sånt här humör. ni borde ta o lyssna på honom, han är också redigt nice att somna till.. och att vakna till, typ alltiiid.
Bon Iver
Kings of Convenience
Simon and Garfunkel
The Tallest Men On Earth
Mumford and Sons
alla dem banden är redigt sköna att typ allmänt leva till hehe.
SHIT JAG BARA whoa INTE PALLAR NÅGONTING
VILL BARA SVÄRA OCH dö lite granna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0