that we almost had

Hej sry men uppdateringen men jag är ju sjuk och har bara legat i min säng och blivit ful så har inte  typ orkat skriva inlägg.
jag är så jevla pissed off, FAN ASSÅ jag brukar typ aldrig va sjuk så ska jag få feber, förkylning och aallt möjligt som min kropp nu har drabbats av just nä'r mitt efterlängtade lov kmr!
Jag har fett ont i huvudet pch det ända som inte tar på krafterna är att ligga i sängen men då får jag ont i ryggen, ÅÅH vilken motivation man får till att leva?!
vill ta ett bad, tvätta håret, raka mig, städa mitt rum, fixa mig men jag orkar ju inte, tror inte jag skulle komma upp ur badeeet. typ som igår, eller i förrgår minns inte riktigt, så var jag på väg till mitt rum så bara började jag vingla och sen kunde jag inte se någonting, så störta jag rakt in i typ någon dörrkarm och landa mitt på golvet, hahah sick? fick dock inte så jätteont men tänk om jag ramlat över något annat eller nåt :oo
nä nu draar jag puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0