the sun is shining

AHMENHALLLÅÅ du
vaakna imorse dååva, Birka ringde och sa att hon och Ebba skulle våldgästa mig men a, vi kom fram till att d inte var en så bra idé til slut.
Så nu ska jag göra ordning mig, åh så jääävla härligt, jag är nästan frisk, jag kan dansaa och lyssna på musiC utan att hamna helt ur balans på golvet efter 5 min haahh... damn
men a jag mår jättebra, visst ag ar rätt kraftig hosta och så men d ska nog gå bra, ska möta upp Ebba och Birka på stan, får se om det hänger på någon mer så drar vi på bio, var ju ett jevla tag sen för mig dåå. ska bli nice, lite halv rädd att jag ska börja hyperventilera eller nåt men a, tar det som det kommer ... heh.
okej puuuuusss, nu ska jag leva de här tre sista dagarna som om världen skulle gå under, för det gör den ju på måndag, o u c h
PUUUSS
Hej glad tjokkis.. HAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0