vems lilla hjärta flyger

Hej fina du.. ni.
Bibliotek, funderingar, tankar, Elvis, grått, Walter Elias Disney, Vattenfärg, rök.
så sammanfattar jag dagen, inget vidare alltså men inte en av de värsta heller. Men jag stack til skolan och det var lika bra, annars bara degar jag in mig och förstorar allting, herregud, lite får jag väl tåla?
Drog till Elsa efter skolan, men va där rätt kort men d va nice, bah umgås och prata och ta lite lätt på saker och ting.
Låna en bok också från min nya bästa vän hahahah- biblioteket. Jag kila dit nu på vägen hem och hahah blir kär i alla böcker, "åh, den här verkar redigt bra" "jo, den här verkar intressant" typ står i en timme och velar mellan böcker.
Men seriöst, det är fan så underbart och bara lämna sitt eget (dels)jobbiga liv, bli lite allmänbildad för fan haha och gå från story till story. känns aldrig som jag kommer ha tråkigt igen hahahah. är helt sjukt taggad på att bara läsa hahahaha vad fan har hänt med mig?
Börjat lyssna mycket på Lily Allens gamla traacks, diggar d faktiskt <3
nu ska jag nog hoppa in i duschen, fräscha upp mig lite så får vi se vart denna dag leder.
puss <3
hahah sjukt random bild, vet inte ens om jag ska lägga upp den här hahah men jag gillar den.
hääärligt bruede

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0