3 tests in 1 week

Goodkväll!
åh äntligen fredag, den trettonde though men jag har inte haft någon otur än (peppar peppar ta i trä) hahhah börjar låta som min farmor..
funderar på att dra oh gymma men fan vet inte om jag pallar, ska hursomhelst köpa mig en påse chips och sätta mig framför tvn senare WOHO hahaha s lycklig över att det är helg.
dock så kommer jag väl behöva plugga som en galning eftersom vi har 3 prov nästa vecka ://
fyyfaan. MEN haha jag var på schillerska igår med lite folk och fan det är nice där asså! kommer ju lätt bli ett av de gymnasium jag kommer söka till! Kommer antagligen gå samhäll beteendevetenskap (cuz jag satsar på psykolog) och sen i 2an och uppåt kan jag ta i-val dans, PERFKT!
självklart kommer jag också söka till öckerö (segelgymnasium för de som inte vet, snackar mer om det sen) och kanske hvitfeldska, fast är inte 100%
weell ni får ha en fet fredags kväll oavsett om det blir krök eller fia med knuff hahah!
puuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0