black, darling black

GOKVÄLL
shit, 1. har blivit SÅ beroende av baconmackor :// asså seeerri det är himmelskt! stek brööd så det blir knaprigt YUMMIE, stek bacon i typ 1 minut MAX , hacka tomat och peppra, DONE så blir du tjokk på 1 dag
2. jag har blivit lat... nivet sådär lat så man skiter i allting, eller typ, man kommer hem och sätter sig framför tvn och kollar på project runway och top model, hahahaha såå back in the days. HAR KNAPPT GYMMAT ett skit på senaste, ÄNDRING ÄNDRING. (que?)
3. fick susen av 'until we bleed', och shit nu är jag helt förälskad IGEN. lyssnade på den låten 24/7 för kanske 2 år sen? och sen glömde jag typ av den och ååh nu dök den upp på min iPod, HELLO DARLIN
4. KLÄDER, jag har för mycket kläder. men vafan,, vad ska jag göra med allt? jag tänker att jag inte har så mycket och så kikar man in i mitt rum, PANG bombnedslag... heh. jag har hur många hoodies, tjocktröjjor och allmänt långaärmade tröjjor som helst.. men aahh.. jag vill ju ha dem :/.. I think? för det är mycket jag inte använder..
nä jag får väl lösa det här på one way or another.
5. jag vill ha sommar .. och sol <3 ååh ser bruna människor med fräknar i linne och shoorts och ååh saknar det så mycket! känns typ som om det bara är en månad kvar hHAHA men dream on.
nu ska jag.. venneh hitta på nåt kul och sen sova, usch har massa pluggg.. gymnasieskit </3
colour- check
PUSS HA D FINT,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0