i n s i d e n o u t

La mig precis i sängen och lyssnade på Bon Iver men kunde inte blunda och somna om.
fick ryck och lust att skriva i bloggen.
Jag vet inte vad jag vill åstadkomma, göra i livet, förlora, vinna. Jag har ingen aning, .
Jag är en rätt egoistisk människa egentligen. inte så lite.
undrar hur många gånger jag ändå har mig själv i baktanke och inte bryr mig om andra. tragiskt right?
Jag undrar om jag kommer få bort det från mig själv någon gång. att tänka lite mer på andra utan att jag ska ploppa upp i ett.
Jag skiter i så mycket, verkligen. visst i helhet vill jag ju att mina.. medmänniskor (?) ska ha det bra, må bra, vara i stort sätt lyckliga. Och jag gör inget hellre än att finnas för dem.
Men bortsett från det, när det gäller mindre saker finns det så mycket jag skiter i! Jag vill inte vara sån.
även om det bara är småsaker så blir det inte det i slutändan. Till slut utvecklas väl allting till en stor klump.
och vad gör jag med den? N a d a
Nä.. jag ska klura på det här. eller vad finns det att klura på? På sätt och vis är det sån här jag är. och visst kan jag ändra på det men jag vet inte riktigt vad det skulle vara för insats. Och vad jag skulle kunna göra.
nä.. jag återkommer. någon annan sömnlös natt
sov så gott nu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0