it sg o i ng d o wn

godmorgon,, eller även fast jag varit i skolan o shiet känns det som gryning, HALLÅDU
nähfan fick inte så stor blogglust nu jao haha!
vill ha chps... apropå chips ska jag dra iväg med Yrsa till gymmet. SKA KÖRA HÅRT<3
Eller ja.. satsa iallafall. Har varit en riktigt gossig helg, dock finns det ju inget internet så därför jag iinte bloggat during the weekend.
whoaa jag fattar inte om vintern kommer eller om det håller på att växla till vår? Fan vissa säger ju att man är helt blåst och att istiden nalkas hahahah och vissa säger ju att det redan varit, SAY WHAAAT? hursomhelst blir det en kaffe med mamma på stan så snart som möjligt och så vinterskor, hon hade spanat ut några på Åhlens, vi får la check it in :D
haha seriöst i typ över en vecka, snart två, har typ den ända jag tänkt på är en goo latte på espresso house eller franska, seerii, så jevla göttans!
förresten fick jag asgo bodyscrub och bodylotion av far min, tackar tackar.
nä nu ska jag hitta på någon charmigt
PUSS
(vetinteriktigtvarförjagförstördebildenmeddendärtexten... hej)
åh tagga chaash på fredag, ska köpa recinolja, ciggisar, KAFFEKAFFEKAFFE<3, och så kommer det alltid upp nåt kula att spendera på
VI HÖ RS
HA D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0