old school

Goodmorgon GODMORGON
heh..
har precis ätit grööt nu ja, hahah och min syster är galen för hon har kommit på väckarklockan, vilket geni!
hon ställde den på halv sex.. HALV SEX hahah jag oorkar inte! och hon var överlycklig och vill väl ställa klockan flera timmar innan i fortsättningen.. taagga!
joo tjena, nu har jag dock all tid i världen.. vad ska jag gööre? äta en liten kaka och dricka lite kaffe som var kallt, usch soft start på dagen!
Vet inte vad jag har för inställning till att börja skolan, nothing special men det kommer ju minst sagt ta på krafterna att ge 100% 24/7. blää kommer inte palla, JODÅ
haha btw köpte björnfitta igår haha ser rätt sick ut men så sköön! asså man går runt med en stor hjälm isolerad från allting haha! jag och Birka köpte varsin björnfitta och ett par nördglasögon hahhah så sprang vi runt på stan och jag vettefan vad vi gjorde, kul vare!
nu ska jag inte komma sent
puuusss
GEMIGVÄRDFRUKOST

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0