slow dancin in this burning room

I have decided
Jag sätter på mig något nice hippieplagg och leker cool för mig själv i lägenheten, diskar, packar med mig allt och så drar jag till farmor om ett par timmar haha! Jag behöver liksom verkligen plugga och shiet så det låter som en nice lösning. och där har ag verkligen mitt space utan att behöva irritera mg på någon bror eller syster eller mamma eller pappa för den delen. WOHO hahahah blev plötsligt lycklig!
nämenvafan.. shit vad ska jag göra om min farmor där
:// helt ärligt kommer jag typ inte klara mig, hon är verkligen plan B .. eller plan C ! hon finns liksom alltid där som en nödutgång.
aja, nu sätter jag igång med disken och så kilar jag iväg här ifrån så småning om <3
puuss
jagsaknardig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0