t a s t e

hejs aan
vakna för typ eXakt 1 minut sen? nämen a, klockan är typ 4. och har helt fucking ont i vänstra axeln och ner mot armen, don't really know why? sen dansen typ,, aj.
Jag skulle ju gymma idag men ingen har hört av sig och även fast det bara är att skicka ett sms så är jag för lat för att jag ska kunna utföra hahah!
vet inte riktigt va jag ska göra, finns ju inte så överdrivet mycket kvar av dagen... ska nog ringa Birka efter allt...
funderar på att antingen dra till paappa och reda ut som shiet, eller joina Birka och Ebba. weee'll see.
FYFAN vad min axel ska ha det kul på egen hand, whooaa känner mig förlamad.
så sjukt skönt igår natt btw, la mig i sängen och satte på Håkan så låg jag och lyssna på hans texter typ i någon timme, och en sak som är de bästa jag vet haha!
allting är typ relaterat till musik.
nämen nu ska jag.... dricka <3
puusss,
Göteborg Göteborg Göteborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0