T R A M P A R

haha åh seriöst tänkte det på vägen hem
vet ni vad en av de bästa sakerna jag vet (åh viket livjag har)
nä men fan, att gå med en eextreemt bra låt i lurarna och volymen på maax så man inte hör någonting annat än musiken. och omgivningen uppspelas som en musikvideo, hahah seriöst määäktigt!
tänkte på det innan när jag gick i miina stövlar och gick och trampa ner all snö och whooaa var så sjukt härligt hasha!
undrar hur många gånger jag gått över tomma gator ich tyyp gjort piruetter och shiet hahahaha orkarr inteee!
nä,, nu ska jag, venneh, iallafall avsluta inlägget.
hahaahah förresten somna jag HALV ÅTTA för någon dag sen, heeelt sjukt!
aja, hahahaah HAAA DET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0