t v å t u s en t o l v

heeej <3
sitter i pappas fåtölj (oj vad d verkligen känns som en felstavning...) och precis ätit lite vitt härligt onyttigt bröd av typ 85% luft moaha!
kom hem till underbara Gööteborg i förrgår! hahaha var ju räätt stort kontrast från när man gick på planet- värme och fet soluppgång och när man går av är det heelt dimmigt och bokstavligen en lada till flygplats HAHA dör. oj så fick man inte säga.
när jag kom hem drog jag rätt snart ut till Birka wooohoo hahah saknat alla som fan! så fixa vi oss a bit och mötte upp Ebba så tjomma vi oss hem till mig. koka snabbmakaroner i det stora köket (u know kollektivhus) och myste till det i matsalen som sen Amanda kom och gjorde oss sällskap haha så perfekt! sov vi i våra nice soffor i lekhallen och nynna oss till sömns.
next morning blev det stan där sen Sonja joinade MISS YA BABe. senare mot kvällen träffa jag goaste pojkvän och Benjamin, no details cuz jag orkar inte men aah verkligen ett perfekt dygn i Göteborg!
Om någon timma drar jag och träffar Hannah och checkar rean lite mer, igår köpte jag en redigt nice klocka, sån top (vafan heter det?) typ bh som man har under linnen i tyg? och en aasnice filt/halsduk HAHA vetinte vad det var men det va skitmysig!
nu ska jag rosta mig en till macka och lyssna på goo musik.
LOVE U GUYS
tagga tvåtusentolv, D HÄR KOMMER BLI ETT kungligt ÅR! NO DOUBT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0