there's no risin sun

Goodmorgon!
Har sovit riktigt skönt i natt, gick och la mig nio haha fast hade tänkt gå lägga mig ännu tidigare dock men finns nog en gräns.
Asså jag blir så sjuukt trött av skolan, får se hur jag känner mig idag när dagen är schlut.
whhooa är seg och har inte lust att gå utanför dörren meen nu ska jag få till det och kamma in mvg mvg mvg :D
ops det tickar så måste kila nu. vi höörs senare.
ha det<3
om ni undrar varför det fuckar upp sig med bilder är det för att den här macdatorn blir helt whack när man laddar ner bilder. eller... jag hittar dem inte.
så därför blir det typ gamla bilder.
usch kaos här hemma nu drar jag.
puss
dontask

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0