vi två är saknade te havs

Godmorgon
okej visst klockan är fem men det känns fortfarande som moorgon och en start på dagen.
woke up this .. evening och satte mig och kolla klart på den norska serien 'Dag' haha så sjuukt bra, dock så insåg jag att jag redan sett klart serien och att det inte kommer några mer avsnitt, bittert.
somna klockan 7 imorse... hahaa jag orkar fan inte med mig själv!
Idag ska jaag klä på mig, fixa mig lite, dra iväg till farmor och hämta lite pengar samt äta hennes underbara kakor som blir min frukost mums, sen drar jag hem, köper pasta och så kommer Daniel runt 10 I guess?
just det, mamma kommer nog hem, hennes arbetstider ärju bara knas, har inte riktigt fått en uppfattning av dem än hahah. kul inlägg!
ååh jag har ju tänkt att blogga oftare men jag glömmer!
Igår vakna jag också typ fyra men jag drog iväg med Yrsa till gymmet och körde hårt i 45 min, har ju fan inte gymmat på 2 veckor haahh märkte hur trött jag blev mycket fortare!
efter det KICKA vi hem och basta och sånt nice sen baka vi pizza och såg på film. jo men soft afton.
nu har jag inte så mycket mer att tillägga, puuusss hoppas ni får en fin fredagskväll.
imorgon blir det minijul med alla laadies at my place, så lagar vi någon go mat och sover alla i högar hahah, det är så det ska va!
HA D
jeevla mac dator man fattar ju ingenting hahah!
puuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0