what did you expect?

haha när jag väl sagt att jag ska undvika bloggen så kan jag inte låta bli att sitta och skriva inägg i huvudet gör det typ hela tiden hahaha hållplatsen, lektionen, duschen osv osv osv
nämen vi säger så här, jag uppdaterar då och då, så fort jag får en press att jag måste uppdatera typ varje dag or somethin like that, liksom så fort det känns som ett måste känner jag att jag inte har nåt att skriva om och jag bara.. formulerar luft
så, ja, jag håller igång bloggen darlins <3
Idag vart jag på dansen, hahah rätt kul men vi gjorde ingen koreografri, liksom övade på piruetter, jazzsteg, mycket stretch och tämja ut mucklerna split osv, och en del situps, armhävningar, planka NI VET vad det handlar om RIGHT?
hahaha herregud vet ni schemat för helgen eller? fredag- gym med Hannah, Lördag- gym med Sonja och Birka, Söndag gym med Clara hahaha plus att Yrsa ville gymma någondag.. nääämen det behövs ju, jag måste fan skärpa mig och komma igång nu!
puuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0