You're drunk u need it, real love I give it

Goodmorgon
halvskön natt men härligt att inte behöva passa några tider så man kan sova TYP hur länge man vill.
Jag vill gyymma så funderar på att dra dit och kämpa lite. juuust det, VETNIVAD? Jag ska såå köpa Recinolja (heard about it?) som man masserar in i håret en halvtimme innan man schamponerar det. Det gör att håret får mycket bättre kvalité och växer mycket fortare. på en månad växer håret 1 cm i vanliga fall, med Recin växer det 4 cm. och det stämmer för jag vet mångaa som använt det osv osv osv. så de ska jag köpa typ next week när jag får some cash!
hhmm ska jag göra den här helgen till en nyttig helg där jag pluggar och gymmar? sure det är ju segt men en helg av hurmångasomhelst gör väl  inte allt? eeller.. hhmm vi får se ;)
dock så ska jhag fråga Hannah om vi inte kan simma snart för det är fan skönt.
HAHA apropå simma drömde jag världens mest weird dröm! Vi var på en båt, massa killar och jag hahha sen typ hoppa vi ner i vattnet och badade, och en av killarna var Håkan Hellström, så typ höll vi på en hel del och sen helt plötsligt var han min farsa.. WTF?
nä nu ska jag vakna och göra något någonting.
puuss ha en fin lördag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0