fetaste regnbågen

TJÉNARE
vakna nyligen. Både Birka och Livia hade smsat och ringt att jag skulle gå upp haha aja klockan är inte ens mycket.
Har nyss duschat och ska snart börja fixa mig. BA jag hemma så blir ju maxad musik, jomantackar.
Idag drar jag till konsthallen ett par timmar sen får vi se vad som händer. 
Vi har börjat möta upp ett litet gäng samma tid samma plats hahhah så kanske upprepas ikväll också?
 
så sjukt, Igår när jag totaltvätta bort allt smink och rengjorde ansiktet, (var ju ett tag sen man var hemma hehe) så fick man typ en chock. Under sommaren har mina ögonbryn blekts bort nästan helt känns det som, och eftersom jag målar i mina varje dag så är det redigt ovant att se mig själv without brows, inte alls samma karaktär och drag  i ansiktet.
Aja nu blire att fixa och döna.
puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0