n o m a d

TJ Ä NA
Kom nyligen precis exakt typ nyss hem.
Är på redigt bra humör men dessväre fetaste huvudvärken/yran. Vet inte riktigt varför men sprang somfaen till vagnen och nu kan jag knappt röra/vrida på skallaen.
Har sovit borta i några dagar nu så tror det var ett tag sen jag uppdatera?
Idag har jag bara chillat runt på annies balkong gooaste frukosten<3 sen drog vi till Birkas jobb i konsthallen där vi målade på allt och alla ;) plus lite korvgrillning.
Orkar inte snacka om hela kvällen men det har varit en redigt go afton, var bra på basket för en gångs skull haha!
nu ska jag väl gossa lite med datorn och kanske värma upp en pizza, när åt jag senast?
ha d så fintt, återkommer när jag kan, 
     TAKE CARE
lekte en del med mycket färg, papper och spaggeti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0