p r e m i ä r

om  lite mer om en vecka.. ao nästnästa fredag är det ju sommaravslutning. I vanliga fall brukar jag inte klä upp mig så mycket för tycker det känns så överdrivet och trivs i mera casual kläder. Meeen nu är det ju änna slutet efter nio år så varför inte köra på lite nu? Hm vet dock inte riktigt vad jag vill ha för stil  eller något alls. Ska börja kolla runt litee
LIKSAAM antingen vill jag va lite tjejig och enkel (vitt eller ljusa färger, lätt, osv), eller så känner man ju nästan för att va lite hipp (en del mönster och färger,) rätt svårt för det är snyggt på olika sätt.
eller så kör man på något enkelt med några feta detaljer/ accesoarer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0