Darling I kiss your eyes

Godmorgon<3
sorry för dålig uppdatering (återigen) men är inte inne så mkt på datorn nu när jag i princip har den i mobilen ändå.
plus att , okej, jaghar redan sagt det- men jag vill inte blogga bara för att jag borde osv, jag vill ju ha lust till det själv liksommm, antar att i fattar vaa?
Igår var en riktigt skön men gaalen dag hahahah så sjukt mkt missförstånd, men orkar v e r k l i g e n inte berätta allt för det blir väl 2 A4-papper nåt sånt? ;)
Mår redigt bra faktiskt! kom till skolan nuu höhö några timmar sent men .. äh allt ärt som vanligt.
Lyssnar på Paolo Nutini,  been a while!
Jag kanske drar på en fest imorgon men hursomehlst kommer Amaandaa till stan i helgen soo that's gonna be awesome <3
dock har jag maassa plugg jag glömt bort... buuuhu
aja puusss
T A K E C A R E


höhö..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0