darling

Haallå du, HÄNDER
Är på fett bra humör även om det inte är något särskilt, lite udda för jag har varit hemma hela dagen, min bästavän är inte i stan, näfan borde typ va nere hahah
har klippt och fixat ännu mer i mitt rum nu yeees, klippte av några byxr och d blev så daamn snygga shorts.
är verkligen taggad på livet. taggad på sommaren, på att dra t stockholm med Annie och Birka, träna och bli snygg, sola och bli brun, färga mitt hår och bli mörkblond. hahah inte alls utseendefixerad. och så är jag fett taggad över att använda alla nice soimmarkläder! <3 ooch är så jävla sugen på att tatuera mig dåva
får se vad som händer i natt/kväll, öppen för allt :D
puusss ha d
jaa haha orkar inte riktigt mig själv på den här bilden men åh döör på Livia haha är lite kär i min systeer haha så
sööt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0