Don't take life too seriously, you'll never escape it alive anyway

HEJ
Kom precis hem, drog med Elsa från skolan, fixa oss lite mötte upp Daniel blablabla ointressant aaaaight?
Vet inte vad som händer ikväll aantingen drar jag med några på en spelning, eller så träffar jag Sonja, Garre och folk som jag inte kan namnet på heh eeller så blir jag hemma men fyfaan för det.
shit är så taggad för gymnasiet (yesIknow) långt kvar men shiet så nice att lära känna nytt foolk, nyy skola, ALLT <3
börja om på nytt helt enkelt.
FÖRRESTEN så hitta jag en go kamera med nostalgi från sommaren göttaaans.
pususs ha det, återkomnmer väl <3
har skitmånga bilder men den här datorn är så JÄVLA FKN SEG så tror snart jag slänger ut den från fönstret och så hoppar strax därpå
USCH
fml

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0