e s p r e s s o

KRILLEEEE
hahah älskaa
nämen tjenare tjenare, händer dåvaa?
Ska fixa mig, rensa min garderob lite mer, höJa musiken, känna att livet är rätt fint trots allt<3
Ska packa lite, och sen drar jag t farmor där jag sover 2 nätter or so och sista natten hos meine Vater CUUUZ mamma drar till Ungern idag hahahh så fett random men a, så kommer hon hem på onsdag och pallar inte va hemma här med brorsan, nänänä tar på krafterna.
shit vad jag vill färga håret.. kanske gör det i veckan?
och den där recinoljan som jag tappa i golvet.. hahha skulle ju kunna köpa ny men fan man behövde schamponera håret typ 3 gånger för att få bort all olja från året </3 får tänka på saken.
HOPPPAS NI HAFT EN GO HELG?
kanske inte uppdaterar så bra nu de främsta dagarna pga internet.
puuussss
tjokkis med karamell i mun <3
T A K E C A R E

Kommentarer
Postat av: miranda

haha min klänning ser ut som ett bord x) saknardej constance hoppas du har det bra osv...:)

2012-03-12 @ 20:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0