h e a l t h y w e e k

hej bror.. what
guess what, denna veckan ska jag
1. köra håårt på gymmet
2. plugga och läsa igenom alla mallar o shiet
3. inte ta med mig ett ända mynt till skolan för jag ska inte köpa NÅT på willys D:
yeees, ska kö healthy week nu ;) är typ rätt taggad hahahha fast kommer ju inte dröja länge innan jag trånar efter ngn go snickers hahah ffyfään.
Nä men nu sätter jag igång, ska bli riktigt skönt att komma på plats igen.
Ska snart lägga mig i sängen med syyyster, dock sover hon redan hhmm kanske kan väcka henne och prata lite, haha helt sjukt tror ingen känner mig så bra som min lillasyster <3
Hon vet verkligen hur jag är utan och innan, kan min humor, hur jag mår, lilla minipsykologen <3
puuusss ha d fint, tagga måndag. heh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0