haha så tuff

Helloo Darlin's
Gick inte till skolan idag OKEJ FÖRLÅÅT vet att det verkligen är en dålig greejj osv osv och jag SKA bättra mig, believe me I will men den här veckan har FAKTISKT varit jobbig.
Men så ja, jag gick inte till skolan. Mamma kom in i morse och bah blablabla du måste gå upp nu den är hav sju, nu drar jag av dig täcket. hahahah "neeej"*kravlar mig fast runt täcket* haahhah så sa jag att jag går upp själv. Men du får verkligen göra det då, inte komma försent en timma osv. neeejnej jag går upp... heh.
så gjorde jag inte det :ppPppPp
hahahah nämen, låg kvar ps. så sjuuukt skönt när man har såndär grej för ögonen för man tror ju att det är natt även om det är asljust ute :D
Klockan typ 11 så hörde jag att mammoo var typ rätt nära utanför rummet, så rörde jag mig och hon bah "Constance?.. Constance?" typ så hoppa jag upp i sängen och sprang och ställde mig bakom dörren hahahah så stod jag bara och väntade så jäävla adrenalin hahah, hon upptäckte mig inte men fyfan viken tabbe om hon hade gjort det hahahah herreeegud.
men nu är det fredag och den här jobbiga veckan är över. på måndag börjar jag om från början, puuusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

och hon kommer inte läsa på bloggen såklart.

2012-03-05 @ 21:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0