hard times

Tjenaa
kom rätt nyss hem från die Schüle, typ ätit some crunchys. Asså mår rätt braa men är så sjuukt trött på skolan,, eller framförallt folket i skolan, orkar intee. Men vädret äger juu så ser fram emot helgen, ska njuta arslet av mig :'D hhahah nice there.
Om en timme drar jag iväg till dansen, hyfsaat taggad. imorgon tror jag att d blir soolarium osv blablabla.
fan vad jag vill ha en jeansväst nu, ska försöka få tag på en go som jag klipper av armarna och sen en stor hoodie under, så jäävla fränt <3
pusss ha d

Kommentarer
Postat av: dfsdfsdfs

"Tjenaa

kom rätt nyss hem från die Schüle, typ ätit some crunchys. Asså mår rätt braa men är så sjuukt trött på skolan,, eller framförallt folket i skolan, orkar intee. Men vädret äger juu så ser fram emot helgen, ska njuta arslet av mig :'D hhahah nice there."



Herre gud vad du slaktar det svenska språket. Riktigt vidrigt.

2012-03-24 @ 20:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0