I take what I like

GODDAGENS
been home ett par timmar nu, kollat runt på nätet för fullt.
Jagvet inte om jag har en egen stil eller om det är mainstream för vissa.
Jag har på mig vad jag gillar, vad jag känner för liksom. Visst jag påverkas av andra, inspireras av andra stilar. Folk kan väl kalla det mainstream if they want too men det är inte som om jag kollar upp trenderna och se vad som är inne men jag tycker det är fett med kors, aztec, skulls osv. Men känner ändå att jag är mig själv, min stil blablabla har på mig vad jag gillar, COMEON ni fattar, aaight? f e t t
Kan störa mig på den där standardstilen primeboots, volangscarf, palladium, iPhone 4. Nej jag är inte helt anti men tycker det är så tråkig standard och status. medans jag också kan tycka det är skönt att bara smälta in ibland, inte för att det kanske inträffar så ofta då men.
shoppat lite idag jao,, I wish.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0