I'm so I'm so I'm so proud of you

Go'kväll dåva
var en riktigt riktigt rolig natt igår! hahha herregud verkligen kaos, finns så mycket att berätta, tääänk om jag hade orkat ;) hahahah buhu sämsta bloggaréén ;)
om hem 7-8 imorse t birka och däcka i sängen, dock så är det sjuukt ljuvligt att se soluppgången, FOR REAL någon gång (helst flera) ska jag gå upp typ halv 6 på morgonen och ta världens skönaste morgonpromenad, heelt underbart.
whateeva så vakna vi, åt en apelsin jag stack kort till Sonja och sen pricka vagnen heem där d va lite kaos as usual men stängde in mig på rummet <3
Nu har jag precis duschat och är sådär skönt lagom trött, mamma kom in och masserade mig lite haha så skönt efter allt konstigt innebandyspelande.
Lärde känna en hel del roligt folk också .... hahahah jag orkar inte.. s u m o b r o t t a r e n :((
HA D <3
hejtuffingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0