Jag drömde att jag kunde sjunga men de kan jag inte

HELT VÄCK
haha hej!
kom prreecis hem shit har sovit typ en timma imorse så låg som avdeckad på vagnen.. härligt.
Kvällen blev riktigt kuul igår! I slottskogen (där festen var) träffa jag fett mkt folk man kände so thaats nice, senare mötte jag upp Amanda så drog jjjag, Ima, Sonja, Isaac, Adam, och några mer till en kille som hette Samuel, egentligen skulle vi dra t ngn fest i majorna men changed plans.
Orkar inte berätta om natten men a, jag är nöjd likssaaam :D
så imorse vakna man upp HEELT fkn utsvulten, om man inte käkat på typ 15 timmar lr va det nu va kan man inte ha mkt kvar i magen! Så drog till Mc och käka gooaste BigMaaacen dåva<3
Ikväll blir det antagligen  fest i Torslanda, får dock se om jag pallar men why not.
shit nu ska jag sovaa.. puusssss
duvafullochjagvafull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0