M a i n s t r e a m nädå

Goddagens, ska alldeles STRAX ge mig ut på några ärenden på stan hahah inte alls 50+.
rätt go skoldag denna måndagen actually, har målat, skrivit på min roman och kämpat på tyskan haha kom ju kl 11 så :)....
Pappaa ringde tidigare idag och meddelade mig att en iPhone väntade på mig hemma hos honom GISSA OM JAG BLEV GLAD?! hahahha nämen ah, inte så stor grej faktiskt, han har snackat om det ganska länge typ sen höstas men har sagt nej för a jag venneh. Och en iPhone är ju inte så stor grejj längre, dock har jag ju levt med min mysiga knapptelefon ett bra tag nu så blir ju lite omväxling.
puuusss sen blire gymmet, jobba på magen ;))
TAK ECAR E
goa bruttaar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0