No och jag

Talk to me please don't have much to believe in
Sheena dåva!
Är så fett trött haha, gymma ju idag, inte ens så överdrivet länge men är verkligen  trött!
nu väntar jag på att min jevla tvätt ska bli klar så sticker jag till en kompis sen och övernattar. Asså jag är verkligen  dålig på att tvätta :(( glömmer starta maskinen, hittar inte tvättmedlet, glömmer tiden så att jag blir typ 2 timmar försenad HAHA, min tvätt torkar aldrig ::oo
Så jao är redigt seg, ÅH så sjukt fkn nice med studiedag imorgon <3 kommer dra t valhalla och sprattla lite i vattnet, fett hha ;)?
har bara ätit 2 småå godisar idag hihi såå nyttig har jag varit <3 och de brände jag ju på gymmet hahah  nää duvet.
på onsdag blir det plugga med Elsa och kanske gym efter , sen torsdag blir det väl saron after school och sen daans.
puuuusss

Kommentarer
Postat av: miranda

haha den där boken...

2012-03-05 @ 22:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0