oh I want to sail away

ITWON'TBEUSITWON'TBEUSITWON'TBEUS
Okej gokväll
Har suttit i säkert fleera timmar och lyssnat på skön musik och kollat igenom faashionbloggar, asså sick hur inspirerad och taggad jag blir haha! nice för nu ska d bli  nice väder också så kan man ha lite mer goa plagg.
rensa min garderob idag, eller typ halva för hann inte göra allt, heelt sjukt har över 10 par shorts... asså hahah hade ingen aning om att jag hade så många? trodde jag hade runt 5 par lr nåt?
SHIT DUDE är så taggad på att spara håret och färga det ljusare whooa, så snyggt!
och gymma massa få fetaste (ojoj ordvits där) kroppeen och spara pengar så man en vacker dag kan bah köpa allt man ser, faan vill skaffa sommarjobb i sommar så har man 3 tusen lr nåt som man bah kan köpa upp på hur feta kläder som helst ÅH, hahahah ni skulle se mig nu.
Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, borde verkligen pluggaa.. blir väl gymmet och så ska jag fortsätta rensa och klippa i min garderob ;)
puuusss LOVA YA DUUDES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0