R e d h o t c h i l i p e p p e r s

MORSNING MORSNING
fan avd underbart väder soligt, vårigt och ingeen vind, finito bitches<3
halvgo skoldag idag, ingen som sticker ut direeekt men änna nice.
Drog hem to ma moothaa, för måste hämta nycklar, change 2 swag osv HEH glöm vad jag sagt!
åhfan har blivit beroende av red hot chili peppers, SÅ SICK NICE, asså har alltid lyssnat på dem mer eller mindre men a, de har förnyat mitt omtycke or something like that.
Snart drar jag till pappa, ska chilla på allting, och samtidigt jobba rätt hårt på mitt arbete på tekniken men farsaan kommer hem typ inatt så får spaace, juste ska dra t farmor också och get some caash.. och juste ska checka min iPhone och blablabla
puusss ha d gööttt
kände mig inte så fräck idag så brorsan tog över ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0