så länge våra hjärtan klarar av att slå

Baby
haallå återigen sry för seg uppdatering men så fort jag känner att jag måååste blogga så lägger jag ner, för det är bara jobbigt att ha sån press, man villl ju njuta liksom :')
Helgen har varit enkel och mysig, träffat rätt blandat folk, sov hos en vän inatt och innan ikväll så var jag hos en vän i huset och kollade på sista avsnittet av "äkta människor" haha vi var typ 7-8 pers som joina.
weell imorgon börjar jag 10, sååå underbart <3
Veckans planer:
skaffa bankkort, lämna in en bok på bibblan, checka mitt sv och starta igång med att söka sommarjobb, soola osv.
goodnatt darlins blir väl sängen nåt nu I guess
PUSS
haha taskig jag är mot syrran på denna picc men aja, haha that's me.
SOV SÅ UNDERBART

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0