V i l k e n n a t t

Godmorgon
Fyfaan vilken natt haha! Igår när jag gick och la mig så öppna jag fönstret fett mycket osv "joovisst d nice med lite fresh air" hahah så vaknar man upp och de helt sviiinkallt, syrran kommer in och typ springer ut efter 1 sec hahaha så jag låg typ och snooza i en timme, livrädd för att gå upp och kliva ut från täcket.
Sen tillsluut så tog jag mina kläder och sprang till vardagsrummet hahahah man kände verkligen att det var typ 5-10 graders skillnad, seriöst :oo
Så jaaaoo kanske kommer lite sent men det är la inget farligt ;) Nu ska jag äta lite digestivekeeX och frysta bär, yummie.
puuusss vi hörs och ses och ha en go dag.
T A K E C A R E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0