D R O P T H E N A T I O N

Tja
hoppas ni har det fiint, mår bra osv. Jag har blivit tjock, det visste ni va? hahah nä men a, åt ju en chips påse för mycket kände jag.
Men tror att det är mycket beroende på el alcohole också.. faast jag vet inte, får söka upp det på google höhö.
så aa, har börjat äta mindre kolhydrater, typ LCHF  fast en potatis lite då och då, shit det går ju inte att undvika det helt med tanke på att det finns i potatis, pasta, ris, bröd.. naaa men jag försöker så gått d går.
Så ska ge mig av till gymmet any minute, tredje gången för denna veckan.. vill se resultat buhu.
Sen blir det kaos för jag ska ha typ intensivdans på torsdag och fredag och sen är det uppvisning på söndag.. måste sätta det !
Har också haft 3 prov denna veckan.. ett varje dag typ haha sick, men alla har gått rätt bra så I'm fine.
okej men puuussss vi höörs.
TAKE CARE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0