ettfelnärmarerätt

Godmorgon
Är redigt trött,, vill gå tillbaka till min sköna varma säng men vet att jag aldrig kommer komma upp igen.
Idaag blir det typ tråkiga lektioner, sen ska jag hämta min iPod som jag glömde hos en kompis, jag kan verkligen inte gå någonsans om jag inte har musik, typ som igår när jag skulle till dansen blev jag fett opepp för jag visste att jag skulle behöva sitta på vagnen helt dött.
Sen vid fem blir det daans, shit såjävlajobbigt dåva! Man är typ död efter trekvart och då har man trekvart kvar hahah d så d ska va!
Fan klockan är mycket måste hasa å mig mer kläder.
Ikv'äll blir det något chillkrök i mölnlycke,, aj långt bort
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0