Godmorgon

Haallå, är i skolan och trodde jag kom en tinma sent när jag fick reda på att vi hade sovmorgon, S U R T.
Kom ju hem från Spanien igår, jag har haft det jäätteskönt, men har varit extremt onyttig ¨så ska verkligen försöka hålla någon slags diet nu!
Men igår var fan en förvirrande dag, jag vaknade upp i Spanien, kom typ på att det var min födelsedag haha, drog hem träffa mamma, sen alla tjejor och somna hos farmor... vad hände där?
Åh jag fryseer, och är en anuing hungrig...
Aja men ni fattar varför min uppdatering varit down, orkar inte sitta med datorn när man istället kan välja att bada i poolen, hänga i solstolen, springa runt i mercadona? hahahh God.
Okeej men vi hörs och sees, senare idag blir deet ungdomsmottagningen och gymmet, taggataggataagga.
PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0